gnäll och skrik

burr burr, här sitter jag och fryser. Och mormor springer fram och tillbaka till kaminen och stoppar in ved så det inte ska slockna :P
I lägenheter är det ju alltid varmt, oftast iallafall. Så man är ju van vid värme. Så för mig är det jätte kallt här hemma, fast det kanske inte är så jätte kallt igentligen. Så i mitt o Sagas rum vi har här har vi en värmefläkt som står på för fullt, och när mormor kommer in får hon en chock för hon tycker det är så varmt, medans jag tycker det är lagom. Men det är ju för hon är van vid lite kyligare.
Det har varit ännu en bra natt, Saga åt innan jag gick o la mig runt 1 o sov sen till halv 9.
Men idag är hon inte på så bra humör, väldigt gnällig och skrikig. Men nu har hon somnat, så hoppas hon sover en stund.
Sista dagen här i dag, för i morgon åker vi hem. Så vi får se vad vi hittar på under dagen. Det snöar och är kallt ute så blir nog att hålla sig inne iallafall.
Nu ska vi äta lite lunch, får passa på när skruttan sover.
Hoppas ni får en fin dag!

haha, lillfisen ser helt förskräck ut :P



Kommentarer
★svantes mamma★

Hahaha vilken blick :)



Har en liten fråga, ska hon döpas eller kör du namngivelse?

Kram kram

2010-02-18 @ 16:16:12
URL: http://nykick.blogg.se/
★svantes mamma★

Så mysigt! :) Hoppas det blir ett fint dop och att lillltjejen är på bra humör.



Hehe ska bli så jävla kul när de börjar igen. Så nyfiken på att se vad som hände efter kraschen!



Allt är bättre med oss, lite förkylda fortf. Men vi föräldrar klara oss nog från magsjukan svante hade. Kram

2010-02-18 @ 18:32:21
URL: http://nykick.blogg.se/
E14

Hur e det med raps eller vad han hette ??

Hunden alltså :)

2010-02-18 @ 19:31:59
Linus Zerbrah

På tiden att ni kommer hem! saknar er ju!

Hoppas ni har haft det myyysigt :D<3

2010-02-19 @ 08:18:41
URL: http://mrzebrah.blogg.se/
Denise - Ännu en mammablogg

fin bild :)

2010-02-19 @ 17:25:55
URL: http://knoddenojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0