Nu gör jag klart en gång för alla !

Eftersom folk tycker & tänker så mycket och verkar ha fått HELT FEL uppfattning om saker o ting så tänkte jag göra klart för er en gång för alla.

För det första så ville inte jag gå ner dom där 3 kilona jag skrev att jag hade gått ner. Jag vet att jag inte behövde det, jag gjorde det inte med mening. Och jag kommer att försöka gå upp dom igen! För jag vill inte bli jätte smal, det är absolut inte mitt mål. Utan jag vill ju ha lite muskler osv. Och för att få muskler måste man ju äta mat och jag äter mat! Det är ju skillnad på att vara smal & smal, jag hade aldrig kunnat få dom reslutaten jag har fått om jag varit för smal och inte hade ätit bra, med tanke på att kosten har en väldigt stor roll! Jag åt lite mindre kolhydrater under 1-2 veckor för att få bort lite underhudsfett så musklerna ska synas mer, men då åt jag istället mer protein så jag åt ju igentligen inte mindre mat för det. Utan bara mindre utav det som lägger sig på magen.
Men nu äter jag i stort sett vanlig mat, började direkt med kolhydraterna igen när jag vägde mig och såg att jag hade gått ner eftersom jag INTE vill gå ner mer!  Men undviker gärna halvfabrikat som jag skrivit tidigare. Och det är väl bara bra att äta "ren" mat liksom, halvfabrikat är ju inte så speciellt näringsrik och nyttigt.
Jag äter till och med mer & oftare nu än jag gjorde innan jag började träna, och tar ju även mina proteindrinkar för att få i mig extra liksom! Så det är ju inte så att jag försöker svälta mig själv och gå ner i vikt, absolut inte! Men det känns lite som att folk har fått den uppfattningen eller något? men så är det inte! Utan tvärtom, jag äter bra och vill bygga muskler.

Och sen vill jag även säga att jag mår bra! Det var länge sen jag mådde så bra som jag gör nu, och de borde ni ha märkt på endel inlägg jag skrivit. Att jag är så tacksam för min fina dotter ♥, och för min nya medicin och för träningen för den ger mig så mycket positivt!  Så ni behöver absolut inte oroa er, jag mår bra! Har ju fått höra från endel att dom tycker det är så kul att träffa mig, för det verkligen syns på mig att jag mår bra nu och att det strålar om mig osv. Och det är ju SÅ det är. Förstår inte vad folk fått för sig annat ifrån?

Sen tycker jag det är lite lustigt att man inte frågar mig hur jag mår om man undrar? Eller varför man inte kan säga saker till mig personligen när man träffas? För det är aldrig någon som frågar mig om hur jag mår, och sen drar man sina egna slutsatser istället? Ja, jag slutar då aldrig att förvånas utav folk. ALLTID ska det vara nått, JÄMT! Man ska liksom inte få må bra och vara lycklig en längre stund innan man ska bli nerdragen igen. Men denna gången tänker jag inte dras ner, för jag vet vad som stämmer och jag vet att jag mår bra. Mår ju mycket mycket bättre nu än innan. Tycker bara det är så himla tråkigt, för så fort jag gör något, så fort jag hittar något jag tycker är kul - nej då är det fel! Eller så gör jag fel. Ingenting jag gör är tydligen bra i andras ögon? Jag har ÄNTLIGEN hittat ett intresse, någonting jag tycker jätte mycket om att göra och som får mig att må så himla bra. Nej då ska folk börja klanka ner på mig istället! Det är väl inte ett anorektiskt beteende att äta sunt och träna? Hade jag haft anorektiska problem hade jag ju absolut inte mått bra!
Och detta är inte en öm punkt, det är inte därför jag " brusar upp " Utan jag är bara så trött på allt det här. Allt snack som ska gå hela tiden, och jag känner att jag vill göra klart för er hur det ligger till eftersom INGEN kan fråga mig. Det är inte så kul om folk går runt och tror saker som absolut inte stämmer! Så nu vet ni, och jag tänker INTE ändra på någonting. För det här mår jag bra utav!
Och det är jätte fint utav er att ni bryr er, men som sagt ni behöver inte vara oroliga! För jag mår hur bra som helst, bättre än någonsin!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0