Pink is my favorite,

Efter vi ätit lite lunch och det var sovdags för Saga så stoppade jag ner henne i vagnen och gav mig ut på en pw.
Mycket skönare för henne att få sova ute i friska luften, plus att jag fick mig en härlig promenad också! Cirka 4,5 km blev det i rask takt, hade tänkt gå lite längre men kände att regnet låg i luften så vände lite tidigare.
Stannade på affären påvägen hem och köpte lite gott till kvällen, så ikväll ska jag unna mig lite godis & chips och ha mys med min fina dotter ♥
Och precis när vi kommit hem innanför dörren så började det regna, sicken tur man har ibland!
Nu har vi ätit lite mellis och ska snart gå ut en sväng till tänkte jag så Saga får springa av sig lite.. Sen blir det som sagt MYS hela kvällen ♥

Syns inte att jag gillar rosa va? ha ha



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Kikar in och önskar en trevlig kväll!

Kram!

2012-05-04 @ 16:43:37
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

rosa är en riktigt härlig färg :)

2012-05-04 @ 16:46:59
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0