Nya skorna har äntligen kommit, nu blir det pw.

När vi var på G ut förut så fick jag ett sms om att mina skor hade kommit, wihu! Men dom hade leverats borta på Preem så fick bli en promenad dit. Beställde även 2 nya kepsar i samma veva och dom hade med kommit.. Så nu kan Jenny äntligen ge sig ut på ordentliga promenader!
Saga fick sig en glass på macken som hon fick smaska på medans vi gick hem igen. För klockan bara sprang iväg så det var ju lunchdax, så hem och kasta ihop lite lunch och sedan skulle vi gå ut igen.. Men typiskt nog så somnar Saga medans jag håller på med maten, så fick äta själv..  Hade tänkt att vi skulle äta och sen att hon skulle sova i vagnen ute så jag kunde ta en promenad.. Men har gjort iordning en macka och stoppar ner henne i vagnen så får hon sova där medans jag tar mig en rask promenad längs kanalen, och vaknar hon får hon äta mackan sålänge tills vi kommer hem igen :)

Men vart så kaffe sugen efter maten så var tvungen att göra mig en kopp.. Så blir att dricka upp den och sen ge sig ut!

Nya skorna, tack snälla mormor ♥

Min nya rosa keps, i love !



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

nya springskor skulle jag också behöva! Och guuud va snygg du är :) Vet att jag sagt det förr, men det tåls att sägas igen :P

2012-05-03 @ 16:39:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad snygga skor! =)

2012-05-03 @ 17:22:08
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0