Nya armband från JFR

Fick hem lite fina smycken ifrån jfr.se idag. Jag verkligen älskar deras smycken, dom har så himla mycket fint! Och just dessa med dödskallar är riktigt snygga tycker jag.
Dock blev det lite krångel för deras leverantör hade skickat fel armband till dom, och sen visade det sig att det ena jag beställt hade tagit slut osv.. Men dom på JFR gjorde verkligen allt för att göra mig nöjd ändå. Jag valde ett liknande armband istället och jag fick välja ut ett extra utan kostnad. Så dom ska ha ett stort plus för att dom verkligen är måna om sina kunder! TACK ♥
Så även fast jag inte fick det ena armbandet jag ville ha, så är jag mycket nöjd med dessa 3 snyggingar.
Gå in och ta en titt på deras hemsida HÄR om ni också vill köpa något snyggt, och nu har dom dessutom 25%. Så passa på att fynda lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0