lite mys vid kanalen kanske?


Hoppas ni har sovit gott?

Underbart att vakna upp ännu en dag med sol & fågelkvitter och termometern visar 13 grader.
Vi har inte hunnit göra så mycket ännu, utan haft en lugn och skön morgon. Ätit lite frukost, Saga tittar på alfons och jag dricker mitt morgonkaffe. Jag tycker om ta det lugnt på morgonen utan stress, därför gillar jag torsdagarna lite extra. Då vi inte behöver stressa iväg till dagmamma eller något, utan kan ha en mysmorgon ♥

Men snart ska vi fixa i ordning oss och traska ut tänkte jag.. Vill inte sitta inne när det är så fint ute! Så blir att dricka upp kaffet och sen klä på oss osv. Sen gå förbi affären och köpa något gott kanske? och gå upp till kanalen och mysa ♥ Det låter som en väldigt bra ide tycker jag..

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0