Godmorgon,

Eller en godmorgon har det inte varit, det har varit en hemsk morgon. En sån morgon man verkligen verkligen inte tar sig upp ur sängen, även fast man igentligen måste. Man bara trycker på snooz gång på gång och bara somnar om. Ja, så har våran morgon sett ut..
För det var en liten dam som vaknade igår när jag skulle sova, och skulle a b s o l u t inte somna om igen! Hon skulle sova hos mamma ena stunden och i sin egna sen andra, så hon gick fram och tillbaka och kunde inte bestäma sig. Hon skulle kolla ut igenom fönstrena och se på den mörka himlen, hon skulle dricka vatten, ja allt förutom att sova! Hon var ju super trött, men inte så hon var gnällig utan tvärtom. Hon låg i min säng och skrattade åt ingenting och busade, kittlade mig och gjorde allt för att få min uppmärksamhet när jag försökte blunda och visa att vi skulle sova.
Men efter mycket om och men så somnade vi, iallafall jag ha ha. Tror Saga somnade också, men jag var så trött så jag somnade först tror jag.
Så i morse var jag så fruktansvärt trött när klockan ringde! Jag orkade verkligen inte hålla ögonen öppna, det är så hemskt när det är så. Så planerna blev inte som tänkt idag, vi skulle in till stan och fixa med lite grejer på förmiddagen men fick skjuta på det eftersom vi ej kom upp i tid.

Men nu är vi uppe, har fått frukost och frukt i magarna och nu häller jag i mig kaffe! Inne på min andra kopp nu så hoppas jag kan börja piggna till lite snart. Saga ser lite små trött ut hon också, hon ligger i min säng och tittar på barnprogram. Ja det tar på krafterna att vara uppe och nattsudda.
Så vi får se hur denna dagen kommer att se ut? får se om vi åker till stan lite senare sen eller om det blir en annan dag istället. Nu ska jag iallafall dricka upp kaffet och bara ta det lugnt en stund :)


trött mamma i morse som bara ville dra täcket över huvudet.



Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

ja kände precis som du imorse "bara sova liten stund till" :P

2012-05-04 @ 10:36:01
URL: http://www.melissasprinsar.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0