<3

Haft en helt okej dag, har mestadels varit inne. Men en liten sväng ut till lekparken blev det så Saga skulle få lite frisk luft.
Jag har även passat på att städa och tvättat, bäddat rent i våra sängar osv. Bra att passa på med sånt när man ändå bara är hemma.
Pappa och brorsan kom förbi förut med lite resulax till Saga ( TACK ♥ ) och dom stannade även på en snabb fika.
Sen har även Bella varit här på en liten kopp kaffe också :)

Skönt att vi fick Resulax så Saga har fått bajsa ordentligt idag, hon lyckades klämma ut en hård boll själv innan hon fick resulaxen och sen lite till efter hon fått den så nu har hon nog fått ut det mesta. S K Ö N T ♥ Men ska ta en till i morgon så vi verkligen får ut allt.
Hon har varit relativt pigg och glad idag, lite små hängig imellanåt men det är ju inte så lustigt med tanke på hur hon mådde igår. Så vi får se hur hon mår i morgon. Är hon pigg och glad som vanligt så får hon gå till dagmamman, men är hon hängig får hon ju självklart stanna hemma ♥ Men det återstår att se i morgon bitti :)

Nu sover hon iallafall sött och hoppas hon sover sött hela natten.
Jag ska nog göra mig lite grönsaker & dipp och slänga mig i soffan och bara slöa nu, skönt!
Sen kolla BB och sen sova!



( bilder från häromdagen när vi var ute. Helt glömt bort att ta några bilder idag :P )







Kommentarer
Jonnie

haha va söt hon e :)

2012-03-27 @ 12:55:53
URL: http://www.Alwaysfabulous.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0