En vältränad och snygg kropp ska det va.

Det blev ingen timme på bandet, pallade inte mer än 30 minuter sen var jag helt slut. Svettades som en gris idag, redan efter typ 10 minuter och det brukar jag inte göra. Så kanske är medicinen som påverkar det?
Men 30 minuter blev det och det kändes skönt, har man inte lika dåligt samvete längre för godiset & chipsen som slank ner i går hehe.
Påvägen hem slängde jag mig i solariumet, skönt som tusan. Höll nästan på att somna.
Sen traskade jag hemåt och fixade iordning en mycket god lunch - kött, lite potatis, morötter och lök i ugnen och massor med grönsaker. Försöker dra ner lite på kolhydraterna nu bara i 1 vecka eller 2 för att få bort det allra sista på magen så att rutorna kan titta fram lite lite. För faktiskt så börjar jag få magrutor, inga som syns ännu men som känns tydligt när jag halvligger ner och spänner magen. Trodde aldrig det skulle vara möjligt, men visst var det de.
Även "kärlekshandtagen" har blivit mycket mycket mindre och mindre ska dom bli. Dom ska väck!
Och det känns så himla roligt, 5 veckor av träning och redan börjar jag se/känna resultat. Nu vill inte jag ha värsta musklerna och magrutor som syns värsta, utan lite muskler och konturer som syns. En vältränad och slimmad kropp helt enkelt! Får absolut inte bli för mycket för det är inte fint på tjejer tycker jag.
Tjejer som är bodybuilder, visst jag kan tycka att det är väldigt facinerande att man kan bygga upp en kropp så, jag blir rätt imponerad av dom.. MEN tycker INTE att det är speciellt snyggt på en tjej. Det ser liksom inte normalt ut, blir liksom för mycket!

Vad tycker ni?

 

Bilder tagna ifrån Google.



Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Tycker de under är på gränsen till för mycket med. Eller det kanske är avundsjukan som talar..? =)

2012-03-18 @ 15:21:03
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0