gymmet & fina naglar.

Godmorgon :)
Hoppas ni har sovit gott?

Jag har sovit jätte skönt, vaknade 1-2 gånger men somnade om lika fort igen..
Blev väckt av en plutta i morse som ville ha välling och titta på Pippi. Kändes inte alls lika "tungt" att gå upp idag heller, så det var skönt..
Och nu har vi precis fått i oss lite frukost, jag har som vanligt ätit min goda gröt med en proteinshake på och sen en kopp kaffe. Mumsigt! 
Saga
sitter och tittar på Pippi nu och jag ska ta och packa lite och klä på oss osv.. Sen om 1 timme kommer mamma och hämtar Saga och även skjutsar upp mig till gymmet. Idag blir det ett hårt magpass med Kalle, han skulle hjälpa mig med lite nya övningar o sådär. Ska bli kul ( tror jag ) får se vad jag säger efteråt haha.
Ska även bli spännande att se om jag märker någon skillnad med träningen o så nu när jag käkar medicin. 

Efter gymmet ska jag till min kära Malin och få fina naglar med :) 

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer :) Vi hörs senare!


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Åh, gud vilken lyx med fina naglar! =)



Hoppas ni får en härlig dag!

2012-03-17 @ 09:58:26
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0