God tonfiskröra!

Har precis avnjutit en god lunch!
Gjorde min goda tonfiskröra som jag la i en baguette. Hittade en grov baguette med massor goda frön och grejer på, vill ju helst undvika vitt bröd och denna var relativt mörk och hette typ fitness baguette. Så det lät ju bra iallafall ha ha, nej då men den lär ju vara nyttigare än en vanlig ljus baguette iallafall. Och riktigt god var den! Så den kommer nog köpas fler gånger ;)

Passet på gymmet gick riktigt bra idag, det var överkroppen som fick jobba lite idag. Armar, axlar, bröst osv. Kändes riktigt bra när jag gick därifrån, mycket nöjd!

Nu ska jag dricka kaffe innan jag tar mig en dusch och sedan bort till Meddo och städa innan jag hämtar hem mitt hjärta <3

Vill ni testa göra min tonfiskröra? Detta har jag i : tonfisk, kokt ägg, purjolök, lite dill, lätt kesella, lätt majonäs, salt & peppar. Även gott på knäckemacka! Och säkert god till bakad potatis med :)



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie ♥

tonfiskröra lät ju underbart :)

2012-03-27 @ 13:30:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0