Gick helt okej ändå.

Passet på gymmet gick okej, kände mig inte alls sugen eller motiverad till något när jag kom dit.. Men det var bara att bita ihop och kämpa på ändå! Blev överkropp idag, och Sara var där och gav mig 2 nya övningar så det var kul. Blir lite roligare med lite variation ibland. Så lär nog ha skön träningsvärk i morgon!
Körde igenom alla grejer jag skulle och gick därifrån ganska nöjd ändå med tanke på humöret jag hade.
Kände mig inte alls lika konstig efteråt idag som igår, kanske för att jag tog det väldigt lugnt idag och tog tid på mig på varje grej. Så det är kanske så jag får göra i fortsättningen? Och inte köra så hårt som jag igentligen vill he he.

Nu sitter jag iallafall på bussen in till stan, ska ju träffa min sjuksköterska och prata om medicinen, ta puls och blodtryck och sådär. Det får man göra 1 gång i veckan nu när man håller på att ställa in ny medicin. Så det är ju bra att dom håller bra koll!
ska ju även ta upp detta med träningen o se vad hon säger..

Sen ikväll ska brorsan sova hos oss, han var så sugen på det. Så blir väl lite myskväll <3
Ska även städa på Meddo med, får se om jag hinner det innan jag hämtar pluttan annars får jag ta det senare..

Vi hörs! Puss



Kommentarer
Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? Säg till!

kram

2012-03-20 @ 19:49:36
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0