Det återstår att se..

Myser i soffan och tittar på teletubbies. Saga har spytt 2 gånger sen hon vaknade, stackars min lilla tjej <3
Första gången kom allt på golvet för vi inte hann med, men andra gången hann jag få fram hinken för att se om hon kunde lyckas kräkas i den och hon var såååå himla duktig och tog tag i hinken och lutade sig fram och kräktes i den. Mammas duktiga tjej! <3

Hon har sagt flera gånger att hon vill ha macka, men känns dumt att ge nu om det kommer upp igen. Hade velat ha lite saft, blåbärssoppa och sånt från affären så jag kunde ge henne, men kan ju inte gå dit med saga och alla jag har frågat om dom kan gå åt oss har inte kunnat :( Men pappa skulle höra av sig sen när han var påväg hem så får vi se om han hinner innan det stänger. Gulliga underbara pappa <3
Men tyckte så synd om henne så hon har fått 2 mariekex och sen lite vatten, så vi får hoppas att hon får behålla det!
Själv är jag livrädd att det är magsjuka så vågar knappt äta någonting, går och små äter lite på pizzan från igår och dricker massor vatten ha ha. Det är ju lättare att kräkas upp flytande än massor mat om jag nu skulle bli sjuk ha ha.

Men det kan ju fortfarande vara samma skit som hon fick när hon var liten, att hon spyr pga magen/förstoppning. Men det återstår ju att se ifall någon annan av oss blir dåliga.

Så resten av kvällen kommer att tillbringas i soffan och mysa <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0