Det är så härligt att vakna på morgonen och se att solen skiner för fullt utanför fönstret.

Morgonen började runt 07.30, då kom Sagis in och väckte mamma. Hon ville titta på saltkråkan, så satte på den och gjorde en flaska välling.
Själv gick jag och la mig i sängen igen och drog mig i typ 10 min bara för att sängen var så skön he he.
Sen upp och fixa i ordning frukost. Gröt, macka & protein till mig och Sagis ville ha en macka. Så nu är vi mätta och belåtna och jag sitter och dricker en kopp kaffe och kikar runt lite på nätet.

Idag är det ju så himla fint väder, så jag tänkte att vi skulle ta med oss lite bröd och gå upp till kanalen och mata änderna ( om vi hittar några ) Måste iallafall ut i solen, går ju inte att sitta inne när det är strålande sol & 10 plusgrader.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0