<3



Ja idag har vi varit uppe i stallet med Caroline, vi tog med oss pulkan så Saga kunde få åka lite. Först blev det lite fix i stallet och sedan tog vi pulkan och sprang runt på åkern med Saga i. Hon tyckte det var jätte kul och sa bara " mera mera " hela tiden haha. Sen gick vi in till stallet igen och Caroline hade tagit med sig mackor & varm oboy och så satt vi i stallet på en filt och smaskade i oss. Det är sååå mysigt! Jag älskar att vara där uppe ♥

Sen när vi fikat färdigt o sådär så åkte vi hemåt igen.. Caroline hade gjort en köttfärslimpa åt oss som vi fick med oss hem och den har vi ätit till middag ikväll, mums! Hon är verkligen underbar ♥
Sen har vi bara myst i soffan resten av kvällen.. Satte på Saga pyjamasen o sådär rätt tidigt för hon sov aldrig på dagen idag, och hon slocknade som en stock på mig i soffan förut utan välling eller något. Så hon var verkligen trött min lilla plutta :)

Själv gör jag inte så mycket, sitter här och har pillat lite på designen. För många säger att man ej ser hela min blogg när man kollar i mobilen o sådär. Och jag har försökt att fixa det, och det borde blivit bättre nu? eller ? Ni kan väl säga om det blivit bättre eller ej så får jag försöka fixa igen om det ej blivit något bättre.

Jag funderar på att krypa ner i sängen jag med snart, är sjukt trött. Kan ju vara skönt att somna tidigt så man är pigg och utvilad i morgon.





Kommentarer
Caroline

Va bra att maten smakade bra! Det är så mysigt när ni är med till stallet. Nu ser man bloggen jättebra! Sussa gott och massor kramar till er!

2012-01-08 @ 21:30:46
Caroline

Va bra att maten smakade bra! Det är så mysigt när ni är med till stallet. Nu ser man bloggen jättebra! Sussa gott och massor kramar till er!

2012-01-08 @ 21:30:51
Caroline

Va bra att maten smakade bra! Det är så mysigt när ni är med till stallet. Nu ser man bloggen jättebra! Sussa gott och massor kramar till er!

2012-01-08 @ 21:30:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0