jag är faktiskt lite duktig..

Vi vaknade väl runt 9 ungefär, så låg vi kvar i sängen en stund och myste sen gick jag upp och gjorde lite välling och Saga satte sig vid tvn och drack den medans hon kollade på musse pigg.
Sen klädde vi på oss och traskade bort till affären och handlade lite frukost och mat till helgen. Blev även lite gott tills ikväll, det är ju faktiskt helg och då får man unna sig lite gott. Jag har faktiskt hållt mig nu ifrån sötsaker och sånt sen jag bestämde mig att bli lite nyttig, så känner mig duktig! Även fast det inte handlar om många dagar jag hållt mig så känner jag mig ändå duktig, för jag är en riktig godis gris!

Idag är det fredag igen, veckorna bara rusar förbi..
Min lillasyster Linn kommer hit idag, ska bli mysigt. Var ett tag sedan vi sågs nu så ska bli kul! Vet inte riktigt när hon kommer, men någon gång under dagen.
Jag tror Saga börjar bli lite trötter nu för hon sitter här på golvet med nappen i mun och gosar med ninnis. Så blir nog att lägga sig på soffan med henne och glo lite tv och se om hon somnar en stund.
Sen när hon sovit går vi nog ut en sväng, så vi får lite frisk luft :)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0