Fullt ös medvetslös.

Idag har det varit full rulle hela dagen.
Förmiddagen började ju med bus ute med Lindsey & Alexia, Saga och Alexia sprang runt och busade för fullt.. Det är så härligt att se, dom har så himla kul tillsammans dom små busfröna!
Vi var väl ute ungefär 1 timme sen började tårna bli is så vi kände att det var dags att röra sig hemåt.. Så Saga och alexia kramades hejdå och sedan traskade vi hem.
När vi kom hem fixade jag i ordning lite lunch och sedan efter lunchen tog Saga en tupplur. Och jag har städat och tvättat hela eftermiddagen, och tvättar fortfarande. Tvättat alla sängkläder, handdukar o sådär. Så ikväll blir det att krypa ner i en renbäddad säng - underbart!

Saga gick och la sig för ett tag sedan, efter lite middag i magen och en dusch. Gjorde egen grönsakssoppa och pannkakor idag, och pannkakor är populärt så hon bara vräkte i sig närmare 4 stycken hehe.

I morgon är det dagmamma dags igen, nu har hon varit ledig därifrån ett tag. Så ska bli roligt för henne att träffa kompisarna igen  :)
Själv ska jag in till stan och uträtta lite saker i morgon..

Nej nu ska jag ta och sätta mig i soffan en stund och pusta ut, är helt slut!
Kram på er




Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Vad gott det lät med grönsakssoppa! Hur gör du din?

2012-01-10 @ 11:03:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0