en riktigt lyckad kväll, tack!



Hur mår ni?
Jag mår helt okej, lite små trött bara efter gårdagen..
Gårdagen vart verkligen lyckad, hade så fruktansvärt roligt. Mycket dans och träffade härliga människor!


Idag har vi bara tagit det lugnt, gick väl upp runt 12 och käkade lite sen klädde jag på mig och gick upp för att hämta fisen. Blev bjuden på lite mat och sedan följde vi med till stallet en sväng förut och sedan har jag och Saga bara myst här hemma. Man hinner verkligen sakna den lilla fisen på ett dygn sådär när man är ifrån henne ♥
Nu ska jag fixa i ordning pluttan för natten, på med pyjamas osv sen blir det lite mys i soffan innan det är läggdags.. Sen vid 9 kommer Natha hit, då ska vi käka lite sushi och ha mys ♥

Hoppas allt är bra med er!





jag & malin ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0