en riktig MYSDAG ♥

Idag har vi haft en riktig slappis dag här hemma, bara massor mys. Vädret har ju inte dirket varit så lockande att gå ut till så därför har vi hållt oss inne och bara myst istället.
Men framåt eftermiddagen följde vi med upp till stallet en sväng, lite fix i stallet och sedan fikamys ♥ Lika härligt som vanligt!

Sen åkte vi hemåt och så fixade jag lite kvällsmat till fisen och sen på med pyjamas och fix inför natten.
Sen blev det lite mer mys i soffan innan det var läggdags.
Malin kom även hit också, så hon har varit här tills för en 20 minuter sedan ungefär då hon traskade hem. Haft en riktigt mysig kväll ♥
Blir mycket mys mys mys hehe, men idag har det varit en sån där riktig M Y S D A G och det är skönt det med ibland! Man behöver ha sånna dagar också.

Jag ska faktiskt ta och göra mig i ordning för natten och krypa ner i sängen nu. I morgon väntar en rolig kväll, ser jag fram emot!

GODNATT ♥


Som ni ser har jag fixat om designen idag, vad tycks? :)


Pluttan hjälper till och borstar på manick ♥

Här är vagnen som Saga springer runt med när vi är i stallet :)




Kommentarer
Caroline H

...lilla stalltjejen! Hon är ju för gullig...

2012-01-13 @ 06:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0