Första benpasset!

Sitter och slappar i soffan, kollar på tv och har precis fått i mig mitt kvällsmål. Lite lätt kesella med bär och lite nötter, tog även en finncrisp med ost och kalkon på för jag var lite extra sugen. Så nu är jag mätt i magen och kan sova gott!

Saga hon sover sen ett tag tillbaka, hon var super trött efter allt pulkaåkande idag. Dom hade haft det jätte bra i pulka backen :)
Själv hade jag det mycket bra på gymmet, gick igenom måndagsschemat som är ben. Och det gick bra men lite jobbigt hehe. Får se hur mycket träningsvärk jag har i morgon.
( är så fruktansvärt glad att jag får hjälp av Sara, utan henne hade jag nog aldrig kommit igång, TACK DU ÄR BÄST! ) Avslutade med 30 min på bandet i halv uppförsbacke, puuh svetten bara rann. Men jag tycker det är skönt! Då vet man att man jobbar på bra.
Tanken är att jag ska gå på bandet innan jag kör styrka, men idag fick det bli tvärtom.

Saga kom hem runt 4-5 och då började jag förbereda maten lite medans hon satt och ritade.
Sen när vi hade ätit, blev det på med pyjamasen och mys i soffan ♥

Nu ska jag göra mig i ordning för natten och sedan krypa ner i sängen och invänta bigbrother och sedan sova.
I morgon är det dagmamma dags för Saga, ska bli kul för henne att busa med sina kompisar :)
Och jag ska till gymmet och gå igenom tisdagens schema som är överkroppen.
Hoppas ni har haft en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0