Underbara dag!

1 timme på bandet avklarat och det blev svettigt kan jag lova er! Märks att man är otränad, men det ska ju bli ändring på det nu. Det var riktigt skönt och timmen gick rätt fort då jag gick och pratade med Sara samtidigt.
Så efter gymmet sprang jag hem, hoppade in i en snabbdusch och nu sitter jag på bussen in till stan.
Ska möta upp mamma för en lunch sen blir det adhd utbildningen och sen hem och hämta fisen, sen vidare till pappa/morfar för middag.

Gud vilken bra dag detta är/kommer bli!
Jag mår så jävla bra rent ut sagt ( ursäkta språket )
Men jag verkligen älskar mitt liv nu, träningen har gjort mig till en ny människa verkligen! Och jag har vääärldens finaste dotter och UNDERBARA vänner och familj.
Bättre kan det inte bli <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0