träningsvärk !

Godmorgon kära ni :)
Mår ni bra?
Jag mår bara bra, men har träningsvärk efter gårdagen kan jag lova haha. Men det hindrar inte mig från något!

Just nu käkar jag min gröt och Saga står i köket och plaskar med vattnet. Saga brukar aldrig vilja äta frukost såhär tidigt på morgonen.
När jag ätit klart blir det att klä på oss och sådär, och sedan traska till dagmamman.
Sen idag är det gymmet som gäller, först tänkte jag gå på bandet 30-40 min och sedan kommer Sara och då ska vi gå igenom onsdagens schema. Tror det var mage & rygg. Sen efter det ett flowin pass, haha kommer inte kunna gå i morgon. Men det gör inget för torsdagar är ju ändå hemma min & Sagas mys dag♥ ingen träning och ingen dagmamma för saga.

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0