soppa & pannkakor.

Nu har jag varit och hämtat min lilla älskling, tog en sväng förbi affären påvägen hem också..
Så när vi kom hem började jag med maten som idag blev en mycket soppa med lax & räkor. Riktigt mumsigt, tänkte ni skulle få receptet om ni vill testa göra den. Den är busenkel att göra och super god.
Saga fick även lite pannkakor till, men jag hoppade faktiskt pannkakorna idag. Jag försöker ju att vara lite nyttig nu när jag tränar o sådär. Men Saga smaskade i sig nästan 3 stycken och bara lite lite soppa. Så nu är vi mätta och belåtna!

Nu blir det lite bus innan det är läggdags för fisen. Sen när fisen lagt sig så ska jag sätta mig med designerna igen, hoppas dom blir bra :)






Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Gott med pannkakor ju :)

2012-02-13 @ 20:29:02
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0