gymmet nästa!

Än sålänge har dagen varit rätt lugn, jag & Saga har busat här hemma. Fixat och donat lite och myst i soffan ♥ Tog oss en promenad till affären förut så lite frisk luft har vi också fått. Men jag är så trött på denna kyla nu, jag vill ha värme och sol!

Om en stund ska jag gå med Saga till Linus så ska hon få busa med honom en stund medans jag drar till gymmet med mamma. Vi skulle ha gått på pass igentligen men mamma kände sig lite krasslig så vi avbokade passet och sa att vi tar och går/joggar lite på bandet och sådär istället. Tror det kan vara rätt skönt för mig att jogga lite när jag har sån träningsvärk fortfarande, det kan nog vara skönt att röra lite på sig då. Så det ska bli skönt!



Gjort om lite i köket :)
Ska fixa lampan med så den hänger över bordet, men måste borra ett hål i taket då så måste vänta tills jag får tag i en borr.


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Så fint kök du har! snyggt :)

2012-02-11 @ 12:43:23
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0