Godmorgon kära ni

Har ni sovit gott i natt?
Jag har sovit hur skönt som helst! Inte vaknat en ända gång, utan bara fått sova hela natten ut. S K Ö N T !
Vaknade faktiskt upp UTAN träningsvärken från helvetet idag, jag trodde att jag skulle få det. Men det känns bara lite i rumpan och bröstet idag. Antingen körde jag för dåligt igår, vilket jag inte tror för det kändes ju ordentligt när jag tränade och efter. Eller så är det att min kropp börjar bli van nu och träningsvärken blir mindre för varje gång.

Morgonen här började med att brorsan kom hit, dom skulle klä ut sig i skolan idag. Alla killar skulle vara tjejer och tvärtom, så han kom hit för att bli sminkad och låna lite kläder.  Han vart rätt så söt faktiskt haha!
Sen när han gick till bussen kröp jag och Saga ner i sängen igen och hon fick lite välling och så tittade vi på barnprogram. Det är ju torsdag idag, och det är ju våran morgonmys dag. Då vi inte behöver stressa iväg till dagmamman utan kan mysa hela morgonen.
Men nu är vi uppe! Och vi har precis fått i oss lite frukost. Jag åt min gröt och Saga ville ha macka.
Min gröt jag börjat äta är faktikst väldigt god, och om ni vill testa lite nyttigare och bra frukost så testa denna gröten. Fiberhavregryn, frysta bär, vatten och kanel. Koka ihop allt det och det blir super smarrigt!

Sen under dagen tänkte jag ge er ett recept på middagen vi åt igår, den blev så himla god!

Idag är det ingen träning för min del, * ledsen i ögat * jag vill bara träna varje dag haha.
Men det blir en mamma & Sagis dag med massor bus & mys här hemma istället ♥
Ska ta och städa och greja lite också..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0