förkylning på g, blä!

Här hemma är det lite sjukstuga idag, jag har åkt på förkylning. B L Ä !
täppt i näsan, och känner mig tjock i både halsen och huvud. Inte roligt alls, går runt och nyser som en idiot hela tiden haha. Som tur är känner jag mig inte febrig så är relativt pigg ändå, så det är ju skönt.
Saga är lite små snorig bara men verkar inte vara någon fara med henne, full fart som vanligt hehe.

Igår kom Natha hit så hade vi lite mys med sushi & vin, så sov hon här tills idag. Hon åkte precis hem.
Saga ligger och sover en stund just nu, sen kommer mamma och brorsan och hämtar henne så skulle dom åka lite pulka.
Då ska jag passa på att städa lite tänkte jag, igentligen kanske jag borde vila lite men nej det har jag ingen ro till haha.

Sen ikväll blir det bara mys mys mys med min älskade dotter, lite gott att äta på kanske och mysa ner oss i soffan ♥


min fina fina tjej, mamma älskar dig mest av allt


Kommentarer
Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras ikväll med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-02-05 @ 14:54:13
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0