Blir gymmet en sväng till sen, jag älskart!

Då var tisdagens schema som är överkropp genomgått, fasen så jobbigt det var. Märks att man är otränad, men jag kämpade på så gott jag kunde och nu kan jag knappt lyfta armarna haha.
Men det kommer ju bli bättre och bättre för varje gång. Är så himla skönt att ha kommit gång och jag Ä L S K A R verkligen träningen!
Träningsvärken börjat sakta krypa fram nu efter gårdagens träning med, men det är skönt..

Jag har precis druckit lite protein och tagit en frukt, och om en stund blir det att fixa lite lunch.
Sen ska jag faktiskt upp till gymmet igen haha, blir att ta en runda på bandet. Tycker det är så skönt!

Hoppas ni har en fin dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0