bada & träna

Dagen började strax innan 08.00 här hemma, då vaknade Saga och vi låg och myste i sängen en stund och tittade på barnprogram.
När klockan närmade sig 9 så gick vi upp och käkade lite frukost. Efter frukosten klädde vi på oss och tog en liten promenad bort till Meddo för jag skulle fixa med mitt solkort, sen gick vi vidare till affären och sedan hem.

Vi har busat och grejat, haft lite disco och dansat och även tittar lite på pippi & alfons.
För en stund sen käkade vi lite lunch och nu sover pluttan en stund. Ska väcka henne snart för mamma kommer hit och hämtar oss, vi ska upp till simhallen. Jag ska träna lite och mamma & Saga ska bada :)

Så nu måste jag packa lite och väcka pluttan. Vi hörs sen :)


mammas fina tjej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0