25 min på bandet och ett flowin pass.

Morgonen började med ett suck idag, kollade ut och såg all denna snön som hade kommit. Det är ett h e l v e t e att dra vagnen i snön så kändes inte sådär jätte kul. Men gick upp och fixade iordning lite frukost och välling till Sagis.
Hon låg kvar i sängen och drack välling och tittade på barnprogram medans jag åt min gröt och en kopp kaffe.
Saga brukar inte vilja ha frukost direkt på morgonen, utan hon vill bara ha vällingen och sedan äter dom frukt när hon kommer till dagmamman.

Men det gick bra att gå ute för dom hade plogat bra som tur var!
Lämnade fisen, fick pussar och kramar och sedan gick hem till Sara. Vi gick igenom lite kost idag, och fick även mina träningsscheman. Får kostschemat o alla andra papper på måndag, då kör vi igång på riktigt. Ska bli skit kul verkligen :)
Sen tog vi oss en kopp kaffe för att få lite energi för att sedan traska upp till gymmet. Blev 25 min uppvärmning på bandet och sedan körde vi ett Flowin pass. Lika jobbigt idag, musklerna får verkligen jobba! Så i morgon kommer det vara en sån där rolig dag som jag hade förra veckan då man knappt tar sig upp ur sängen pga av träningsvärken.
Men det är samtidigt skönt för då vet man ju att kroppen jobbat ;) haha

Nu ska jag ta och käka lite lunch och sedan ta mig en dusch innan det är dags att hämta hem fisen ♥





Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Vad är flowin? Ser fräckt ut!

2012-02-16 @ 12:37:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0