8 april

Hej sötnosar ♥

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en fin dag?
Vi har ju varit iväg och fikat hos några släktingar till oss som bor här i närheten, även några andra släktingar nere från Skåne var där på besök så fick träffa dom också. Jätte kul att se alla igen, det är ett riktigt härligt gäng! Tråkigt att vi alla bor så utspritt & långt ifrån varandra så man ej kan träffas så ofta, hade varit kul att träffas mer.
Vi blev bjudna på fika när vi kom dit och satt och pratade massor, trevligt! ♥
Saga var jätte blyg & mammig till en början, men efter en stund släppte det och hon fann sin favorit i gänget - Johanna.. Så jag satt ner och prata med dom andra medans dom två sprang runt och busade för fullt.
Sen började klockan ticka och vi var tvugna att dra oss hemåt till mormor & morfar igen för lite middag.
Så när vi kom hem hit igen var maten nästan färdig, vilken lyx! Det är rätt så skönt att bara få va i några dagar och slippa tänka på matlagning osv. Självklart hjälper jag ju till med saker nu när jag är här, men hemma är jag ju själv och måste göra allt själv jämt. Så det känns rätt lyxigt att få middag serverad i några dagar he he.
Mormor hade gjort så himla god mat till middag, lax i ugn som var fylld med getost och massor annat gottigt. SÅ SJUKT GOTT! Så måste sno receptet av henne så jag kan laga det hemma någon dag, mums.

Efter maten fick Saga ta sig en dusch och sedan på med pyjamas och varva ner för att sedan gå och lägga sig.
Så nu sover hon sött ♥ Själv har jag precis druckit lite kaffe och sitter nu och tittar på Bigbrother..

Så även denna dagen har varit toppen. Riktigt trevlig ♥

.
Dom hade fiskar som var väldigt intressant att stå och kolla på tyckte Saga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0