färska jordgubbar.

Nu är trollet hemma och vi har fått mat i magarna, disken är diskad och köket är avtorkat och klart.
Idag blev chili corn carne med fullkorns ris och det var smaskens tyckte både jag & Sagis.. Själv försöker jag ju minska lite på kolhydraterna så tog bara lite ris och tog istället kokt blomkål & broccoli, och sen lite gurka och tomat. Saga hon åt av allt, blomkål & broccoli tycker hon jätte mycket om så det åt hon massor utav. Det är så skönt att ha ett barn som äter precis allt, för det finns nog ingenting som hon inte tycker om. Hon har alltid fått smaka på allt sen hon var liten och det är nog väldigt viktigt att dom får göra det..

Saga var sist kvar hos Monica förut, så dom hade haft en mys eftermiddag med mellis ute på verandan i solen och när jag kom var dom ute vid lekparken och gick lite.
Saga fick med sig ett påskägg med godis hem, hon är så gullig Monica :) När det är jul får dom en julklapp, när dom fyller år får dom en present och nu när det är påsk får dom påskägg, hon är sååå himla snäll ♥ Jag är så glad att Saga fick en plats hos henne för hon har det verkligen bra där, hon är helt underbar!


Just nu
sitter fisen vid tvn och kollar barnprogram och äter lite färska jordgubbar som jag hittade på affären förut. Snart blir det en dusch för henne och sen göra sig klar för natten :)

Hoppas ni har haft en fin dag! ♥



Varför ska barn alltid sitta så himla nära tvn? ha ha. Gav henne en kudde istället så hon kunde ligga där, blev nog lite skönare :)

Jag älskar dig mest av allt min fina tjej ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0