Jag älskar dig min lilla knäppis ♥

Det blev en rätt bra dag iallafall trots det dåliga vädret. Fick massor nytta gjort här hemma och det är ju alltid bra! Det är ju bra att passa på med sånt när det ändå är tråkigt väder och man är inne. Så har gjort i ordning och städat i skafferiet, tvättat, städat och grejat.

En liten sväng ut blev det med, traskade bort till Meddo för att fixa lite saker och sedan bort till affären för att handla. Regnade ju lite och var kallt som tusan så ingen höjdare direkt, men lite frisk luft fick vi iallafall.
Sen hem och fixa lite middag och sen tänkte jag att vi skulle ha lite mys i soffan och titta på pippi, men Saga sov ingenting under dagen idag så hon var väldigt övertrött nu på kvällskvisten och inte ett dugg mys sugen utan väldigt bus sugen istället. Så det blev massor bus i soffan istället. Hon hoppade runt och gjorde konster och sa," titta nu mamma, titta nu mamma " och så hoppade hon ner från armstödet och ner i soffan och skrattade o tyckte det var jätte roligt ha ha. Och det upprepades säkert 10 gånger minst, Min lilla knäppis ♥ Men sen somnade hon som en stock för 1 timme sedan ungefär. Själv ska jag ta tag i disken, sen ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen tror jag.
I morgon ska jag upp och träna på förmiddagen, SKÖNT! Vilat nu i 2 dagar och det räcker, vill träna nu nu nu!

Hoppas ni har haft en fin dag! ♥

Lite kort på min knäppis ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0