Lite mer resultat utav träningen.

Jag hade sån himla energi på gymmet,så idag blev det hårt. Var precis genomsvett när jag var färdig, gött! Körde ben idag så rumpan fick jobba ordentligt, härligt. Benpasset är faktiskt riktigt kul tycker jag. Fick ju massor nya övningar förr förra veckan som jag kör nu, mycket bra & jobbiga övningar som tar riktigt bra! Jag är verkligen helt såld i träningen, jag ä l s k a r den! Och resultaten blir bara bättre och bättre, rätt häftigt hur mycket det kan hända med kroppen på bara några veckor.
Jag är faktiskt riktigt nöjd hittils, men ännu bättre ska det bli!

Armarna börjar få lite form.



Här skiljer det bara 4 veckor mellan korten och lite har det hänt under dom veckorna ser man.



Den lilla "graviditets bullen" längst ner på magen ska bort helt. Det är mitt mål.


Och nu är det väl säkert någon som kommer att störa sig på att jag lägger upp såna här "lättklädda" bilder, men det struntar jag fullständigt i.
För, för det första så har jag bikini på mig och det visar man ju upp sig i ute hela sommrarna, så inget konstigt med det tycker jag.
Och för det andra så tycker jag att det är kul att visa er resultat utav träningen eftersom jag skriver mycket om den, och det kanske kan peppa er lite som vill börja träna men tycker att det känns omöjligt att få iordning på kroppen?
eller vad säger ni, är det kul att se kort?
Och jag kan ju faktiskt bevisa för er genom korten att det a b s o l u t inte är omöjligt. Bara man har viljan och motivationen så går ALLT!
Men sen handlar det ju inte bara om att träna, utan mycket handlar om kosten. Kosten har faktiskt störst roll!



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

wow va snygg du är! Nu blev jag verkligen inspirerad av dig :) Go tjejen, du är grym :)

2012-04-16 @ 17:42:48
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Bra gjort Jenny! :D



Önskar att jag själv hade motivation att kämpa bort mina sista gravidkilon som finns kvar... :-/ Ska försöka ta tag i det där...

Vad äter du för mat/hur mycket? Hur ofta tränar du, och gör du något mer än gym? :-) Så kanske jag kan få lite tips ;-)

2012-04-16 @ 17:59:35
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Madelene

Duktig du är! :)

2012-04-16 @ 18:00:26
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Oj, snyggt! =)

2012-04-16 @ 18:23:40
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Angelica Lindh

Grymt bra jobbat Jenny :D :D

2012-04-20 @ 10:45:58
URL: http://lifeofangelica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0