Tänker inte ligga på soffan och bli tjock!

Godmorgon fina!

Hoppas allt är bra med er?
Här hemma mår vi fin fint.. Sitter just nu och dricker lite kaffe efter att ha fått lite frukost i magarna för ett tag sedan, fick bli en liten senare frukost idag. Men det är skönt med dom här dagarna Saga ej går hos dagmamman, då kan man ligga och dra sig lite i sängen och inte behöva stressa iväg.
Och inatt kom Saga in och la sig hos mig så hade en liten sötnos brevid mig i morsen när jag vaknade, så himla mysigt ♥ Hon kommer typ aldrig in till mig på nätterna längre utan är jätte duktig och sover i sin säng, så när hon väl kommer så blir det ju lite extra mysigt!
Tiden går ju så fort och man glömmer lite lätt bort att hon faktiskt börjar bli en stor tjej, för mig är hon ju fortfarande min lilla bebis typ ha ha. Och det kommer hon nog alltid vara - min lilla bebis ♥
Och idag ska min lilla bebis åka hem till sin mormor och sova där för mamma Jenny ska iväg på lite festligheter.
Min lillasyster fyllde 18 höromdagen så då ska vi fira henne idag och gå ut, ska bli riktigt kul för det var ett tag sen jag hittade på något nu. Dock kör jag på nyktert ikväll så jag kan gå upp och träna i morgon. Men det blir nog roligt ändå, man behöver ju faktiskt inte alkohol för att ha kul. Plus att alkohol bara förstör kroppen och det vill vi ju inte. Vill inte förstöra min kropp nu när träning & allt går så bra! Även skönt att slippa vakna upp och vara bakis, då är ju hela dagen förstörd liksom. U s c h ! Så jag kör alkoholfritt och passar på att sova ut lite extra i morgon och vaknar upp pigg & utvilad. Och sen tar ett pass på gymmet istället för att ligga halvdöd i soffan hela dagen, för hur kul är det då? Nej fy, det får någon annan göra. Jag tänker iallafall i n t e ligga på soffan och bli tjock!
Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ta mig en dusch. Sen kommer dagen se ut såhär - bus & mys ♥, smink & fix. Slänger upp ett inlägg senare när jag är färdigfixad så får ni se hur jag kommer att se ut ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0