Snart dags att åka.

Godmorgon :)

Hur mår ni idag?

Här hemma mår vi bara bra. Känner att träningsvärken sakta börja komma i rumpan ha ha. Och värre lär det ju bli!
Men som jag skrivit tidigare så är det härligt med träningsvärk. Samtidigt som det kan vara förjävligt så är det ändå en härlig känsla, för då vet man ju att träningen tagit bra!

Vi har fått lite frukost i magarna & är påklädda och klara. Mjukiskläder är ett måste när man ska sitta i en bil länge, så jag har hoppat i min gosiga ziperall. Har packat det sista o sådär så vi är nog rätt färdiga för att åka nu, tror jag. Man har väl säkert glömt något, så är det ju alltid. Men är det något viktigt man glömt får man väl köpa det när vi kommit upp sen. Om en timma blir vi hämtade av min morbror och sedan börjar färden mot Hälsingland.
ååh vad jag längtar efter min mormor & morfar, ska bli så himla roligt att träffa dom ♥

Saga hon sitter och tittar på Pippi just nu och jag dricker en kopp kaffe och springer runt och fixar med det sista. Det är ju rätt mycket att tänka på innan man ska åka iväg såhär.

Nej nu ska jag greja lite!
Blir nog några inlägg under resan sen :)
Vi hörs!





Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

åh, jag vill också ha en one piece att mys i. avundsjuk!! :P

2012-04-06 @ 12:02:56
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
johan

Hej vill ni ha mer besökare?

http://merbesokare.com

2012-04-06 @ 12:16:05
URL: http://merbesokare.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0