Problem med bloggen..

Har haft problem med att blogga från mobilen hela helgen så därför har det blivit dåligt med uppdateringen, tyvärr!
Men nu funkar det äntligen igen :)

Helgen har varit super bra!
I lördags blev det träning, sminkvisning och sedan tillbringade vi kvällen & natten ute hos mamma och dom. Käkade god mat, kollade på film och åt lite gottit. En riktigt mysig kväll <3

Idag blev det träning igen, med mamma :) hon ville lära sig lite övningar så visade lite av det jag brukar köra. Blev lite armar, axlar och bröst. Jätte kul att träna med mamsen, så hoppas vi kan göra det fler gånger! :D
Saga hon var med Carro under tiden. Dom hade åkt iväg och tittat på massor små shettis hästar.. Mys!

Nu ikväll har våran fina Bella varit här och myst med oss, vi har druckit kaffe och snackat lite skit <3
Saga hon somnade runt halv 8 tiden och sover nu sött.
Bella åkte för ett tag sedan och jag har tagit mig en dusch och ligger och tittar på bigbrother och äter lite kvällsmat, kesella med bär, mandlar och pumpakärnor och en liten fruktsallad. Sååå himla gott!
Denna veckan som kommer nu är det skärpning med maten osv, har slarvat och ätit fööör mycket gott denna veckan. Usch! Så skärpning Jenny!

Nu ska jag kolla klart på bb, sen hänga lite tvätt och sen sova!
Hoppas ni har haft en fin helg <3



Kommentarer
Mooa

Hejsan, fin blogg! Bloglovinbyte?

(Skulle bli sjukt glad om du röstade på mig här: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ,min teckning gick vidare till finalen och nu behöver jag hjälp att vinna! För att rösta, kommentera bara "1".)

Kram!

2012-04-02 @ 10:03:11
URL: http://killergoat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0