Nerkrupen i min sköna säng !

Nattprotein är intaget, gaddarna är bortstade, sminket är borttvättat och jag är nu redo för en god natts sömn!
Börjar bli rätt trött efter denna fullspäckade dagen och kommer nog sova rätt gott.
Har legat och läst lite bloggar precis och det är så kul och se att så många börjar ta tag i det här med kost & träning, för det är verkligen roligt när man väl kommit igång! Det är bra att vara hälsosam och ta hand om sin kropp, man mår ju så bra utav det! Man mår ju inte bra av att ligga på soffan och bara äta massor skräp, kroppen mår inte bra utav det iallafall.
Jag kan bara se ifrån min egen förändring, vad det har gjort gott för mig! Jag har själv varit den som legat på soffan och deppat, ätit chips & godis var och varannan dag. Men till slut fick jag nog! Och sen jag började träna och äta bra mat har jag blivit en helt ny människa, mår så himla mycket bättre nu! Mycket gladare och piggare, och trivs bara bättre och bättre med mig själv när resultaten börjar dyka upp. Det är verkligen kul! Jag älskar verkligen träningen och kan inte vara utan den :)

Så till er som börjat och har tänkt börja, KÖR HÅRT! Har ni bara viljan & motivationen så kommer ni fixa det galant. Bara att kämpa på! :)

Godnatt! <3

Fick en leverans med lite smaskiga proteiner igår



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Du inspirerar verkligen ska du veta! =)

Kram!

2012-04-19 @ 07:24:54
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Emilia

Idag kör jag själv igång ordentligt med att ta tag i min vikt och kropp :) Man blir ju sjukt peppad också av att se och läsa hur det går för dig :)

2012-04-19 @ 09:47:45
URL: http://emiigull.blogg.se/
Sandra

Hej stumpan!!



Kul och se att du fastnat för träningen, bra jobbar :) jag tränade ju oxå massor förrut innan jag fick hjärtfel :/ saknar det som fan..

Jag tror oxå träning är den bästa och mest fungerande "medicinen" för adhdn.. Kul och se att du mår bra och får fina resultat.

Keep up the good work! Puss

2012-04-19 @ 09:57:33
URL: http://sandraallard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0