Med rätt inställning, vilja och motivation så går ALLT!

Kom hem för en stund sedan.. Efter träningen gick jag ner till Meddo och städade och avslutade med en solning, så nu är det rent och fint där och jag fick bättra på brännan lite he he.
Ska snart äta lite lunch, duscha och sedan fixa med lite mail & papper.

Dagens pass gick super bra, mage & rygg var det idag. Blev även 20 minuter på bandet innan. Körde lite extra så magmusklerna fick jobba lite mer ;)
Det har faktiskt hänt sjukt mycket på min mage sen jag började träningen för 8 veckor sedan. Jag börjar redan få magmuskler och jag är faktiskt imponerad av mig själv, för jag trodde inte det var möjligt ha ha. Även minskat mycket runt midjan, "kärleks handtagen " börjar försvinna och den lilla bullen längst ner på magen har också minskat. Så det är inte omöjligt att få bort det sista på magen efter graviditeten, det går! Jag tror faktiskt att jag kommer kunna få den fina mage jag vill ha. Med rätt inställning, vilja och motivation så går ALLT! kom ihåg det..
Det är så roligt när man verkligen ser resultat för då blir man ännu mer motiverad och peppad till att träna! Jag älskar verkligen träningen och skulle a l d r i g vilja sluta.
Jag har ju fotat mig själv varannan vecka nu och det är rätt så kul att titta på bildern och jämföra, för man ser skillnad! Skulle ni vilja se bilder? Tänkte det kanske kan vara lite inspiration och peppning till er som också vill börja träna :)


En bild från igår på min fina tjej ♥




Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

gah jag önskar jag hade din vilja! jag skulle behöva fåbort min mage, lår och rumpa efter graviditeten... Motivation är inte min starka sida tyvärr ;/

2012-04-03 @ 19:12:28
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Emilia

Skulle vara kul att se, kanske man blir lite peppad själv att ta tag i det, hehe :P

2012-04-03 @ 19:22:53
URL: http://emiigull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0