Inte en lugn stund!

Ligger i sängen och börjar bli rätt trött. Denna dagen har gått i ett, inte varit en lugn stund på hela dagen knappt.
Städat, tvättat, rensat, diskat, lagat mat, busat och packat. Sen varit i gymmet och kört ett benmördar pass med Kalle, fy vad jobbigt men samtidigt så himla härligt! 75 kg på benpressen, ganska imponerad av mig själv! Plus massor andra övningar som tog riktigt rejält kändes det som, lär ha sjuuuuk träningsvärk i helgen ha ha!
Sen har jag fortsatt med packning osv och städat på Meddo hann jag med också. Och så har Bella varit här och druckit kaffe och myst med oss lite eftersom vi åker bort i några dagar nu.

Så ja, jag har haft rätt fullt upp idag!
Så nu ska jag sova så himla skönt :) natti natti <3



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Skulle verkligen behöva städa här hemma, jag med! =)

2012-04-06 @ 08:51:47
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0