Göteborg här kommer vi!

Hej finisar !

jag har varit jätte dålig med att skriva dom senaste dagarna, men har haft så mycket att tänka på och göra inför resan idag. För som jag skrivit tidigare så åker jag och några stycken ner till Göteborg idag, har en grej jag ska på i morgon där nere. Så vi åker ner idag för att vara på plats och landa lite innan morgondagen.
Men när jag är hemma igen sen så kommer bloggandet tillbaka som vanligt, jag lovar!

Gick upp och lämnade Saga hos dagmamman i morse och pussade på henne extra eftersom vi ej ses förens i morgon kväll, kändes tugnt att gå därifrån och veta att jag ska vara utan henne nu tills i morgonkväll ♥ Hoppas vi kommer hem skapligt i morgon så jag hinner pussa på henne innan hon ska sova, annars får jag ju vänta ända till fredagmorgon innan jag får träffa henne.  Men jag vet att hon kommer ha det kalas bra hemma hos Linus och hans familj ♥ Så glad att dom kunde ställa upp och ha henne, TACK underbara ni!

Blev ingen träningen idag då jag kände att det skulle bli lite stressigt, skulle bara ha stressat mig igenom träningen och då blir det inte bra ändå. Så därför skippade jag det och gjorde mig i ordning och packa det sista i lugn och ro istället. Och nu är jag färdig och väntar på att Natha och dom ska komma hit och plocka upp mig, sen drar vi mot GÖTEBORG !

Kommer säkert blogga ifrån mobilen under kvällen och morgondagen, så helt tyst kommer det inte vara här inne :) PUSS

Såhär ser jag ut idag;

Älskar min nya klocka, armbanden & ringen. Det är så snyggt med mycket armband och att blanda silver & guld.


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh vad snyggt armbandet med döskallarna var! =)

2012-04-25 @ 17:18:55
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0