Godmorgon

Hoppas ni har sovit gott?
Det har absolut jag gjort, somnade dock lite för sent men kom iallafall upp tidigt.
Jag sitter och äter lite frukost, min goda gröt och sen har jag färska jordgubbar på - mums! Sen självklart protein & kaffe med. Saga hon sover fortfarande, får se om hon vaknar snart annars får jag väcka henne. För idag är det dags för dagmamman, eller dom ska vara i lokalen idag. Och självklart är det regnigt och trist ute när jag måste gå extra långt för att lämna Saga. Typiskt! Men det är bara att ta fram paraplyt och regnskyddet till vagnen och traska iväg.

För mig blir det träning sen, skönt att komma igång som vanligt igen nu! Förra veckan blev ju lite knasig. Men denna vecka blir det stenhård träning, det gillar vi!

Hoppas ni får en fin dag, puss ♥

Två gamla bilder på Saga, men jag älskar dom! Dom är så fina 




Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

men guuuud hon är så fruktansvärt söt så det är galet !! :)

2012-04-16 @ 09:01:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0