äntligen åker vi.

Hallå sötisar!

Hur mår ni?

Själv mår jag toppen :D
Sitter och äter lite lunch som fick bli en god sallad idag. Måste ladda upp och vara extra nyttig nu sista dagarna innan vi åker upp till mormor&morfar för där serveras det alltid så himla god mat och säkert annat gott med så kommer nog bli svårt att hålla igen i helgen ha ha. Men ska försöka hålla tillbaka lite på godsakerna nu när träningen går så himla bra o så! Vill ju inte förstöra den fina magen jag börjar få ;)
Ja jag har ju glömt att säga att det nu är bestämt att vi ska åka upp till mormor & morfar, på fredag sticker vi.
Ä N T L I G E N ! Ska bli sååååååå himla troligt att träffa dom, gud det var alldeles för länge sedan nu. Jag saknar dom m a s s o r !
Så vi blir borta i några dagar, ska bli skönt att komma iväg lite :)

Tränade ju förut, som vanligt tänker ni väl ha ha. Körde överkropp idag, lite armar, axlar, bröst osv.. Gick toppen!

Nej nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe, sen diska och fixa & dona lite här hemma innan jag hoppar in i en dusch och sedan hämtar hem min trollunge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0