tid till vårdcentralen

Hej alla goa :)

Nu är jag hemma igen, kom hem igår kväll. Och gud så underbart det var att komma hem till mina två älsklingar! Som jag har längtat efter dom ♥ Borta bra men hemma bäst som man säger..
Men har haft en sjukt rolig helg i Göteborg, och har träffat massor med goa människor.

Just nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa, Saga mår inte riktigt bra.. Hon har ju så mycket problem med sin mage, och dom senaste dagarna har hon varit jätte hängig och ätit dåligt. Så MÅSTE få en tid nu så dom kan ta reda på vad det är. Tror hon är känslig emot någontng?
Hon har ju varit hård i magen till och från ända sen hon var liten och det blir ju aldrig bättre, så nu måste dom kolla ordentligt på henne! Vill inte ha mer geggor som ska blandas i vällingen eller andra mediciner utan nu vill vi ha ett ordentligt svar på vad felet är istället. Tycker dom på BVC är lite "lata" eller vad man ska kalla det.. Istället för att ta reda på orsakerna så ber dom en testa massa olika saker, det är väl bättre att ta reda på varför det är som det är?
Så hoppas på att få en tid till VC idag :)




Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Det är rättt. bara på dom. KRäv att det görs en riktig koll och kräv riktiga svar och inte gissingar!

2011-09-07 @ 14:13:50
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0