Smycken från JFR.se

GODMORGON!
Hur mår ni?
Här hemma är vi lite snoriga och Saga är lite små hängig också.. Hon ligger just nu i soffan och myser & tittar på barnprogram.
Idag är jag ledig och det känns skönt. Skönt att slippa ställa klockan och stressa på morgonen, jag hatar att stressa på morgonen. Jag vill ta allt i min takt i lugn och ro, men det går ju inte när man har tid att passa.
Så tycker det är super skönt att vara ledig idag! Vi låg kvar i sängen ett bra tag och myste innan vi gick upp, underbart!

Jag trivs faktiskt jätte bra på jobbet, och tror dom trivs med mig också annars hade dom ju inte bett mig jobba mer. Så vi får se om jag får jobba något nästa vecka också :)

Idag blir det nog en lugn dag, vara hemma och ta det lugnt eftersom vi är lite hängiga. Hoppas på att vi mår bättre i morgon och inte sämre. För mamma ringde i veckan och var så sugen på att ha Saga lite, så i morgon är det tänkt att Saga ska sova hos sin mormor. Så vi får hoppas att det bara är lite snorigt och inte något värre som är på G..


Jag fick hem lite smycken i brevlådan idag, det är ifrån JFR.SE och dom har sjukt snygga smycken!
Och just nu är det VÄRLDENS rea, upp till 80%. Så smyckena kostar nästan ingenting, så jag kunde inte låta bli.





Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Kanske man ska ta och kolla in om det är sån rea.. Man kanske kan få klart en julklapp oxå eller två :)

2011-09-18 @ 09:56:00
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0