på plats i götet

HALLOOJJ!

Hur mår ni?

Jag mår toppen, lite små seg bara.
Vi är ju på plats i Göteborg nu, kom fram igår kväll.. Så igår drack vi lite vin och hade mys :)
Idag har vi varit ute och käkat lite lunch och ikväll ska vi ut på stan och dansa loss lite, ska bli kul. Skit kul att festa i någon annan stad med, ska bli kul o se vad det finns för ute ställen osv här :)

Mattiaz är just nu och jobbar en sväng och jag & natha sitter och slappar bara. Vi ska snart ta och städa iordning lite här och sedan duscha osådär.

Vad hittar ni på idag ? :)


Natha & jag innan vi åkte hemifrån.


Mattiaz testar min Ziperall, söt va ? :D





Idag när vi käkade lunch :)


Kommentarer
linda

vilken storlek är det på den rosa ziperallen? ha lite svårt med storleksval

2011-09-16 @ 11:30:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0