MIN DUKTIGA TJEJ ♥
















Här hemma är vi lite små sjuka, eller det är Saga som är sjuk men jag känner mig också lite små krasslig - ont i huvudet, halsen och känner mig seg.
Saga är jätte snorig och lite hängig, så hon är hemma från dagmamman. Hon var även hemma igår också.
Känns bäst att hon verkligen blir frisk innan hon ska iväg och busa loss. För risken är ju att hon blir ännu sjukare om hon börjar busa för tidigt, plus att hon kan smitta dom andra barnen. Så därför tog vi en extra dag hemma :)

Jag ska försöka ta tag i bloggandet igen nu, men det har varit så mycket annat hela tiden så bloggen har fått ligga lite åt sidan.

Saga och jag har ätit lite frukost och sådär bara, inte hunnit hända så mycket mer. Och nu ligger hon i soffan och tittar på barnprogram. 
Hon var så gullig förut när vi åt frukost, då satt hon o sa efter varje sked med yoghurt & flingor - " mmm, va gott " " oj va gott" " de va gott" haha
Och igår var hon jätte duktig, då kom hon och sa - " mamma! potta. " så gick hon in på toaletten, så jag tog av henne kläderna och hon satte sig på pottan och visst kom det några droppar. Mammas duktiga tjej ♥
Så nu ska hon sitta på pottan hela tiden, men det har inte kommit något mer kiss.

Eftersom Saga är sjuk så blir det nog en lugn mys dag här hemma, tar nog en liten promenad sen så vi får lite frisk luft och måste även förbi affären och handla lite.
VAD HITTAR NI PÅ IDAG?
















Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Vilken sötnos!

Vad skönt att hon sjävl förstått det där med kissa och potta!

2011-09-21 @ 09:44:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0