jobb i morgon :)

Idag är en sån dag då man känner sig helt slut i kroppen.. Vet inte varför men är verkligen sjukt trött!
Men vi pallrade oss upp till pappa en sväng förut och fikade lite, det var trevligt. Var ett tag sen man träffade farsgubben så det var på tiden.
Sen när vi varit där gick vi hem till Linus föräldrar och skulle bara säga hej, men det slutade med att vi blev bjudna på middag också. Trevlans!

Men nu är vi hemma och har varit ett tag. Mamma kom förbi en snabbis förut och sa hej och hämtade våran damsugare, för den har gått sönder och hon skulle åka och lämna in den åt oss. Slangen har gått av på flera ställen så dom skulle beställa en ny slang så vi får den nya nu i veckan hoppades dom på. Och det hoppas jag också!
Om en stund ska jag ställa mig och göra lite våfflor, vi fick ett våffeljärn av Linus föräldrar förut så måste ju göra lite våfflor för det var sjukt länge sen och det är ju så gott!
Sen blir det bara mys resten av kvällen, läggdags TIDIGT. För i morgon ringer klockan 05.00 för Saga ska lämnas hos dagmamman runt 07.00 för jag ska iväg och jobba. Min första riktiga dag på jobbet, 08.00 - 15.30 det ska bli kul :)


Jag hoppas allt är bra med er och att ni har haft en toppen helg! ♥



Tänkte höra lite med er läsare om en sak!
Om jag kanske skulle fixa ihop en tävling snart igen?
Vad skulle ni tycka var roligt att vinna? Kom med förslag så får vi se vad jag kan fixa ;)


Kommentarer
Anonym

TÄVLING!!

Vinn ett par skit snygga svarta boots! Allt du behöver göra står på bloggen, så kika in!

MVH

2011-09-11 @ 19:18:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0