ÅKER TILL GÖTEBORG.

Hallå finisar :)


Jag vet att det har varit lite dåligt skrivet dom senaste dagarna.. Men jag har haft fullt upp. Nu när jobb och grejer kommit in i bilden så har det inte blivit så mycket tid till datorn. Har även haft mycket annat o fixa med inför resan idag tillexempel.
Idag ska nämligen jag och min bästa vän Natha åka iväg på en liten resa över helgen, ska bli super kul!
Vi ska åka till Göteborg, till min kära vän Mattiaz . Ska bli SUPER KUL! Kul o se sig om i en annan stad lite.
Så Saga kommer vara hemma med Linus idag och sedan i morgon kväll ska hon till Carro och dom.. Så hon kommer ha det jätte bra :) Kommer sakna henne maaaaassssoooor! Men det är bra o sakna ibland också :)

Tar med mig datorn så kommer uppdatera under helgen ;)

Nej nu måste jag fixa klart det sista & pussa lite på min plutta, för om 1 timme drar vi..
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0