Riktigt tråkig dag

Idag har det varit en riktig piss dag!
Vaknade upp i natt och frös något fruktansvärt, låg och halvt skakade. Hade även sjukt ont i hela kroppen. Så när jag vaknade i morse mådde jag inte så bra. Huvudet dunkade, kroppen värkte och jag har frusit och svettats om vart annat. Så har legat i stort sett hela dagen. Har känt mig så dum mot saga eftersom jag inte orkat göra något. Passade på att sova när saga tog sin eftermiddags lur, och sedan har jag legat i sagas säng och försökt vara lite social med henne..

Så i morgon hoppas jag att jag mår bättre så jag kan hitta på något kul med fisen. Sugen på att åka till valla och titta på djuren eller något annat skoj :)

Hoppas allt är bra med mina fina läsare? :)



Kommentarer
Angelica Lindh

Jodå de är bra,fredag och allt :)

Hoppas du mår bättre idag (:

2011-10-21 @ 09:19:18
URL: http://lifeofangelica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0