Godmorgon godmorgon :)

Hur mår ni?
Själv känner jag mig bättre, fortfarande snorig men inte lika hängig. Saga mår också mycket bättre, skönt!
Hon är lämnad hos dagmamman för en stund sedan. Det är så skönt att det funkar så bra, hon trivs verkligen där.
Hon pratar jämt om barnen som också går där så hon tycker verkligen om dom. När man kommer på morgonen kommer dom jämt och möter saga vid dörren, så gulliga!

Jag ligger just nu ner krupen under täcket och dricker en kopp kaffe och tittar på tv. Vet inte vad jag ska hitta på idag? kanske se om någon vill ses och ta en fika :) vi får se...

Vad hittar mina fina läsare på idag?



Kommentarer
TÄVLING

Var med och tävla hos A-magnusson om en snygg poncho och en superskön mössa!



Kommentera valfritt inlägg att du är med och tävlar, skriv även på din blogg att du är med och tävlar om detta.



Lycka till!

2011-10-18 @ 14:37:44
URL: http://a-magnusson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0